איחור במחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מקבלת מחזור סדיר בד"כ בין 26 ל 28 יום. החודש אני באיחור כבר של 10 ימים. עשיתי בדיקת דם ביום ראשון והתוצאה היתה שלילית, בנוסף עשיתי עוד בדיקת שתן שלשום וגם התוצאה שלילית. קיבלתי כדורים לזירוז המחזור ביאפסטון ביום ראשון ועדיין לא הגיע... השאלה היא האם איחור כזה הוא נורמלי או שבכל זאת יש סיכוי שאני בהריון? ומה הזמן המכסימלי שמקבלים מחזור לאחר הכדורים הנ"ל?
לבדיקת הדם מהימנות גבוהה. אם עדיין לא קבלת 3-4 ימים לאחר טיפול פרוגסטיטבי (ביפסטון)עלייך לשוב לרופא לבדיקה כולל בדיקת אולטרה סאונד
סליחה על השאלה הטפשית, התחלתי לקחת ביום ראשון והיום זה היום האחרון ועדיין לא קיבלתי... עד מתי צריך לחכות 3 - 4 ימים לאחר סיום הכדורים או ללכת לעשות בדיקת דם כבר ביום ראשון הבא?