גלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום התחלתי לקחת גלולות , הרופא אמר שבסוף החפיסה הראשונה אני אעשה הפסקה של שבוע - עדיין לא אהיה במחזור אז, ובסוף השבוע הזה של ההפסקה -אמשיך חפיסה חדשה , אז כבר אקבל את המחזור החודשי .שאלתי: האם להתחיל את החפיסה החדשה תוך כדי המחזור ? האם יש סיכוי שבשבוע ההפסקה הזה אקלט להריון - אני לא אקיים יחסי מין בשבוע הזה , אך יש סיכוי שבכל זאת אקלט מאותו היום האחרון של החפיסה , שבו קיימתי יחסי מין ? האם לוקחים גלולות במחזור או מחכים לסוף מחזור ואז מתחילים מההתחלה חבילה חדשה? תודה
פני לפורום גינקולוגיה