הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלתי היא כזו אישתי בצעה בדיקת הריון וקיבלה תשובה חיובית היה לה דימום קל העלנו אותה לבית החולים באולטראסאונד לא הבחינו בדופק עשו בדיקות דם וראו שהבטה עולה התחילה ב2500 ביום חמישי והיום הגיעה ל15600 שאלתי האם כאשר הבטה עולה זה סימן שקיים עובר והוא מתפתח או שאין קשר לזה שלא רואים דופק שק רואים וליידו כתם דם ממתין לתשובתך
ברמת BHCG של 15600 צריך כבר לראות שק הריון ברחם עם עובר ודופק. במידה וה- HCG בעליה ולא נצפה שק ברחם יש חשד להריון חוץ רחמי, יש לפנות בדחיפות לבי"ח לאישור או דחיית האבחנה
ד"ר שלום ע"פ הבדיקות רואים שק הריון אבל לא רואים דופק עדיין ממתין לתשובה דחופה