תוצאות בדיקת בקטריולוגיה - שאלה לרופא דחוף !!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 7 להריון, בבדיקת שתן נימצא אצלי חידק מסוג: klebsiella pneumoniae בערך של CFU מעל 100,000. האם יש צורך באנטיביוטיקה וכו'. ? עלי לציין שאין לי גרוד או צריבה וכו'. האם החידק הזה הוא מסוג שאמור להדאיג ? איך מטפלים שלא יחמיר ?
יש צורך לפנות לרופא מטפל לקבלת אנטיביוטיקה מתאימה גם אם את לא מרגישה כלום
דר' מרקוביץ' שלום, תודה על תשובתך. בפניתי לרופא המטפל הוא אמר שבשלב זה אין צורך בטיפול אנטיביוטי. אני חוששת שזה יחמיר ולא יודעת מה לעשות..... אודה לך באם תוכל ליעץ לי מה עלי לעשות - דחוף ושוב תודה