כאבים - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 16 , אתמול עברתי סקירת מערכות ואגינאלית. היה נורא נורא כואב !!! לא , סתם אי נוחות אלא כאב חד בעיקר בצד הימיני. הרופא (הפרטי) הפסיק את הבדיקה והייתי צריכה להתחנן שימשיך . הרפתי את הגוף , נשמתי כמו יולדת ... עדיין כאב מאוד. הרופא טען שלמרות שהמצגת היתה קשה עלי להיות רגועה והעוברה בסדר. מה דעתכן ? אדוני הרופא ? הבודק טען שלא ראה עדות לציסטה וכ"ו אבל אני קצת מודאגת . אותה נקודה בצד ימין עדיין כואבת באופן עמום עכשיו. מצפה מאוד לתגובות . תודה
יתכן והכאב נובע מהבדיקה. אם עדיין ממשיל לכאוב פני לרופא הנשים המטפל לבדיקה