דחוף מאד!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כרגע הגעתי מסקירת מערכות בשבוע 14.5 , הרופא אמר שאין דופק באולטראסאונד ושגודולו של העובר הוא 6 ס"מ, וכי הוא הפסיק להתפתח ב - 12.4 שבועות. אני בת 28, אם לבן 3. בהריון הקודם הטרמבוציטים ירדו ל 80 . האם יתכן שהרופא פיספס, כיצד קורה בכלל דבר כזה? מדוע אם כך לא היה לי שום דימום או כאבים? מהי המלצתך, אני פשוט בהלם וחרדה , ועדיין לא פניתי לרופא המטפל.. אשמח אם תענה במהרה
שילה דברים כאלה קורים אחת לארבעה הריונות. תעברי בשלום את ההפלה ואין טעם לחקור כיצד זה קרה. ככל הנראה אם היית ממתינה עוד מספר ימים היה מופיע גם דימום.
סביר להניח שהרופא לא טועה . מדובר בהריון שלא התפתח,דבר שקורה ב 15% מההריונות .סיבות רבות יכולות לגרום למצב הזה כשב 50% מדובר בעוברים לא תקינים שהפסירו להתפתח. בשלב הזה,אין ברירה אלא לבצע גרידה