האם גםאני בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי מחזור לא סדיר, הפעם האחרונה שקיבלתי היתה לפני חודש, והקפדתי לשמור. לפני כארבעה ימים הפסקנו את השמירה (כי סיימתי את החומצה הפולית..) והיו לי כאבים כמו בביוץ, האם ייתכן שאני בהריון? ומתי הכי מוקדם אפשר לדעת??? תודה לכן בנות יקרות
אפשר לדעת כ-10 עד 12 ימים לאחר ביוץ אבל האינדיקציה הכי טובה זה לבדוק לאחר האיחור במחזור. אפשר לעשות בדיקת שתן או בדיקת דם (יותר מהימנה) חינם בלי הפנייה. אבל דעי לך שגם אם בדיקת השתן יוצאת שלילית זה עדיין לא אומר בהכרח שאין הריון וכדאי לנסות שוב מאוחר יותר. אגב, חומצה פולית כדי להמשיך לקחת גם בהריון עצמו, לפחות לשלושה חודשים ראשונים. בהצלחה.
קשה לדעת לפי הפרטים המעטים שמסרת