צרבות..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כבר בתחילת חודש שני יש לי צרבות בלתי נסבלות.... האם זה הגיוני? חריג? מה עושים? הבטן מאוד נפוחה.. יכול להיות שכבר בהתחלה כבר נהיה כל-כך צפוף במכנסיים? תודה!
צרבות הן "נורמליות" ו"הגיוניות" לאורך כל ההריון. יש כל מיני פתרונות או הקלות למצב - לנסות לא לאכול אוכל שומני או מטוגן, לאכול הרבה ארוחות קטנות ולא 3 גדולות, לשתות מים באיטיות לאורך היום, לאכול שקדים טריים קלופים, וכן הלאה. לגבי הנפיחות בבטן - גם זה נורמלי לחלוטין אפילו בשלב זה של ההריון. בד"כ כתוצאה מהצטברות גזים ונוזלים במערכת, לאור העובדה שההריון מאיט את קצב פעולת מערכת העיכול, ובכלל עושה "בלגן" שם בעניינים. בהצלחה ולבריאות!