Cholestasis of pregnancy
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה זה Cholestasis of pregnancy? לפי מה שמצאתי באינטרנט זו בעיה שקשורה בהריון - ובכיס המרה. תופעות הלוואי הינן - מוות עוברי אחרי שבוע 38 - האם נכון? מהי סטטיסטיקה? מה הסכנות לי. האם לידה בשבוע 38+2 הינה מאוחרת מדי? אני ממש בחרדות. האם לנסות ולהקדים את הלידה שלי בעוד כמה ימים? אני בשבוע 36+4. תודה שירי
הי שירי, בעמוד 811 תמצאי תשובה מפורטת בקשר לתופעה זו( גרד בהריון). בעיקרון, אין שום סיבה להקדים לידה וזהו מצב החולף לאחר הלידה. בהצלחה!