קרם ליידי פצפון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חברה המליצה לי על קרם ליידי פצפון לבטן. האם מותר למרוח אותו על החזה כדי להקל על היובש והגירודים?
בהחלט ניתן למרוח אותו על החזה , הוא נועד לזה, אני משתמשת בקרם זה מתחילת ההריון , אני מורחת על הבטן החזה והירכיים, בהצלחה
היי נועה, הקרם נועד גם לחזה גם לירכיים וגם לבטן הוא אומנם לא ממש מועיל (מנסיון) אבל בכל מקרה אם תרגישי איתו טוב אז את יכולה למרוח אותו בכל המקומות הנ"ל. רחלי
חשוב רק להפסיק למרוח על החזה (בעיקר על הפטמות) בחודש תשיעי, מכיוון שזה עלול לפגוע בשימון הטבעי של החזה לקראת ההנקה ולהפריע להנקה.