שאלה לרופא - הטלת שתן מרובה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אני יודעת שבהריון יש לחץ על השלפוחית ולכן עושים יותר פיפי, אבל האם זה נשמע הגיוני : לעשות 20 פעם ביום פיפי ועוד 7 פעמים בלילה - (ללא הגזמה) הלילות הופכים להיות לבנים כל הטלת שתן היא מבחינת הכמות כאילו לא עשיתי שעות, ראוי לציין שאני שותה אולי 7 כוסות שתיה ליום ולדעתי כמויות השתן שאני נוטלת הם משולשות אם לא יותר. אני מודאגת.
הי שרון, זה נכון שבגלל לחץ הרחם והבטן הגדולה על שלפוחית השתן יש השתנה מרובה אבל רצוי שתפני לרופאך להבדק ע"מ לשלול אפשרות של סכרת- שאחד מסימניה הוא השתנה לילה רבה. בהצלחה!
תודה רבה, תוצאות הבדיקות שערכתי לאחרונה - סוכר בצום הראו 92 שזה בסדר גמור, אני בכל זאת אבקר אצל הרופא , שוב תודה,