הכנה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני מתכננת להיכנס להריון בשנה הקרובה. אני רוצה שגופי יהיה מוכן לקראת זה במיוחד מהסיבה שאני סובלת מחסרים תזונתיים (חלבון, ברזל), ברקע-מחלה דלקתית של המעיים. איך להתכוננן? האם כדאי לקחת תוספי מזון מעכשיו? האם פעילות גופנית חשובה (נניח לחזק את שרירי הבטן)? ובכלל בנושא התזונה מה לעשות?
העצה הטובה ביותר הינה לפנות לרופא הנשים המטפל ולשאול אותו את כל אותן השאלות מאחר והנושא רחב מכדי לדון בו בכתב מחד , ומאידך ראוי להתיחסות פרטנית לגביך.