תוצאות בדיקת העמסת סוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, את בדיקת העמסת הסוכר (50 מ"ג) ביצעתי בשבוע 26 להריוני. היום קיבלתי את תוצאות הבדיקה: 127 . האם זו נחשבת תוצאה טובה, או שהיא קרובה מדי לערך העליון 140? יש לי תור לרופא הנשים שלי רק בעוד 4 שבועות, האם זה יש צורך להקדים את התור על מנת לדעת אם כדאי לעשות את בדיקת 100 הגרם, או שבעוד 4 שבועות זה לא מאוחר מדי לערוך את הבדיקה השניה במידה ולדעת הרופא יש צורך בכך? תודה, יפה
הי יפה, הבדיקה תקינה. ערך תקין של סוכר הוא בין 120-70 .את יכולה לפגישה המתוכננת עם הרופא. בהצלחה!
תודה דפנה.. רשמת שערך תקין הוא 70 עד 120, ותוצאת הבדיקה שלי היא 127. האם זה בכל זאת בסדר?... תודה רבה, יפה
באם השובה 140 יש לבצע העמסה מלאה