שקיפות עורפית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי לפני שבועיים בשקיפות עורפית ושאלתי את הרופא למין העובר. הוא אמר שמוקדם לדעת אבל הראה לי מה שנראה כאיבר מין ואמר שאי אפשר עוד לומר אם זה פין או פות. אבל אם רואים איבר מין באולטרה סאונד זה אומר שזה בן נכון? כי אים זה בת אז בעצם לא יראו כלום? מה דעתכם?
בכלל לא נכון. איבר המין של הזכר ושל הנקבה נראה כמעט זהה בשלב זה של ההריון. הרבה הורים לא מיומנים מסתכלים על המשך ורואים "צ'ופצ'יק" וחושבים שזה בן, אבל גם הפות והדגדגן של הנקבה נראה דומה בשלב זה של ההריון. בשלב טיפה יותר מאוחר יהיה אפשר לדעת לפי ההטייה של הצ'ופצ'יק - אם הוא בהמשך לקו הגוף, רוב הסיכויים שמדובר בנקבה, ואילו אם הוא בולט כלפי מעלה רוב הסיכויים שזה זכר, אבל אל תסמכי על הניחושים שלך ושל בעלך, אלא רק על דברי הרופא המיומן.