שאלה ארוכה אך חשובה לי מאוד.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רקע: אני רוצה להכנס להריון. הפסקתי לקחת גלולות (גינרה) לאחר מעט יותר מ-5 שנים בהן בלעתי אותן "כמו שצריך". מעולם לא היה לי מחזור סדיר, ואף במהלך 5 שנות נטילת הגלולות המחזור המדומה היה מתחיל ביום לא קבוע מבין 7 ימי ההפסקה. ב-17/12 נטלתי את הגלולה האחרונה וב- 21/12 קיבלתי את המחזור האחרון. בימים האחרונים (מאז שבת) היו לי מעט מאוד דימומים (אפילו לא מספיק בשביל טמפון). האם זה נורמלי? האם יש סיכוי שזהו המחזור (אף פעם לא היה לי כל כך חלש)? האם יש סיכוי לביץ בקרוב? תודה מראש.
נטלי, אחרי כמה שנים של נטילת גלולות יתכן ולא יהיה לך ביוץ חודש או חודשיים. כך אמרה לי רופאת הנשים שלי כשהפסקתי לקחת גלולות... לשחלות לוקח קצת זמן ליצר שוב את ההורמון באופן תקין. בהצלחה!!!
תודה