תרופות בהריון!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיבלתי מרשם לתרופת טריקאן 150 על מנת שאוכל לטפל בפיטרייה בנרתיק. הרופא לא ביצע לי בדיקת הריון לפני שהוא כתב לי את המרשם, ולאחר שלקחתי את התרופה הנ"ל התברר לי שאני נמצאת בשבוע השני - שלישי להריוני. ברצוני לציין שלקחתי רק כדור אחד, ושההריון הוא הריון ראשון שלי (אני בת 26.5). האם הדבר יכול לפגוע ולהזיק לעובר? לגרום למומים? לגרום לשינוי בתוצאות בדיקות? אודה לכם על תגובתכם המהירה, היות והנושא מדאיג אותי עד מאוד.
הי הדר. קודם כל שווה לבדוק, אולי תרופה זו אינה אסורה בהריון. חוצמיזה, נדמה לי שבשלב מוקדם זה קשה ליפגוע בעובר. ובסופו של דבר: חשוב שלא תהיי מודאגת כי זה בטוח לא בריא לעובר... מזל טוב ובהצלחה ;;0)