כאבי ראש בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סובלת מדי פעם מכאבי ראש מאד חזקים, שממש מנטרלים אותי. אקמול לא משפיע והכדור היחיד שעוזר לי הוא ניורופן (ולפעמים רק ניורופן פורטה). אני בהריון שבוע 15 ורציתי לדעת האם מותר להשתמש בניורופן גם בהריון (או כדורים אחרים מסוג זה) גם בהריון? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
קןדם כל יש לברר את הסיבה לכאב הראש וכן לשלול יתר לחץ דם. אין להשתמש בתרופות שלא לפי המלצת הרופא המטפל. נורופן וסוגיו עלולים להשפיע לשלילה על העובר,יכולים לגרום לסגירה מוקדמת של הדוקטוס ארטריוזוס(כלי דם עוברי שנסגר רק לאחר הלידה) ולתופעות אחרות.יש להמנע משימוש בהם במידת האפשר