האם יתכן הריון למרות דימום נקודתי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בלעתי כדורי איקקלומין 2 ביום לחמישה ימים ולאחר מכן אחרי אולטרסאונד זריקת כוריגון היום היום ה- 30 היה לי דימום נקודתי בהיר בהיר חד פעמי כזה. האם יתכן עדיין שזה הריון?
זה בהחלט יכול להיות, שכן תתכן השרשה (גם לי זה קרה ועכשיו אני בשבוע 32) בכל מקרה חכי כמה ימים ותעשי בדיקה (באותו הזמן בדיקת השתן הראתה לי שאני לא בהריון, למרות שכן הייתי...אז חכי בסבלנות) שיהיה לך המון הצלחה מיכל
מירי כתב/ה: > > בלעתי כדורי איקקלומין 2 ביום לחמישה ימים ולאחר מכן אחרי > אולטרסאונד זריקת כוריגון היום היום ה- 30 היה לי דימום נקודתי > בהיר בהיר חד פעמי כזה. > האם יתכן עדיין שזה הריון?