החזרת בטן למצבה הקודם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום כיצד מחזירים את הבטן למצבה הקודם לאחר הלידה (3 חודשים אחרי)? תודה מראש מתן
עושים התעמלות. וזה לוקח הרבה יותר משלושה חודשים וייתכן שהבטן לא תחזור להיות ממש שטחה אף פעם.
התעמלות התעמלות התעמלות!!!! ו.... התעמלות. בררי על תרגילים שהם מיוחדים לבטן תחתונה וגם עליונה. אם תשלבי את זה בתזונה נכונה, זה לא חייב לקחת המווווווווון זמן...
האם יש קשר בין אי הנקה לבין העובדה שהבטן אינה חוזרת למצבה הקודם ? (מאחר, שכידוע הנקה עוזרת להתכווצות הרחם )?
גם אני קראתי שהנקה מזרזת את העניין, אבל לא כולן רוצות או יכולות להניק ואז התעמלות לבטן תעשה את העבודה. מה גם שהנקה בלבד לא מחזירה את הבטן למצב המקורי.