התכווצויות וגזים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מנסה להרות, מזה חודשיים, ונכון לעכשיו אני מחכה למחזור, כדי לדעת אם נקלטתי או לא.ואני מאוד רוצה כבר לדעת. שאלתי באחד הפורומים מתי אני אמורה לקבל,כיוון שעדיין לא קיבלתי מחזור, אם תאריכי המחזור הקודמים היו: 5.11.01 30.11.01 29.12.01 אני מנסה לא לחשוב על זה, ואז לראות אם אקבל או לא, אך אני לא יכולה. קיבלתי תשובה, שהכי מאוחר ב- 30/1 אך בינתיים, לא קיבלתי מחזור, ויש לי התכווצויות בבטן כבר כמה ימים וגזים נוראיים, נראה לי שהיום אני אעשה בדיקה ביתית, אך בכל זאת מה זה יכול להיות??? פעם קודמת זה איחר לי נראה לי בגלל שהייתי במתח, מקווה שהפעם זה לא כך... נא התייחסותכם,
זה בדיוק מה שהיה לי. והתשובה שלי חיובית!!! בהצלחה
שרית, תודה, האמת שעדיין לא עשיתי בדיקה, היום אני אעשה. אעדכן בהמשך. בהצלחה גם לך.