תיק לבי"ח
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אהלן, רציתי לדעת בערך מתי כדאי לסדר תיק לבית החולים, יש לציין שאני בשבוע 33 ואני קצת מתחילה להילחץ מכל הסידורים ומהלידה עצמה... בקורס הכנה ללידה אמרו לנו "משבוע 30 את יכולה ללדת כל יום" והמשפט הזה נורא הלחיץ אותי. אשמח לקבל תשובה
אני בשבוע 32, הריון שלישי ואת התיק לביה"ח אכין בסביבות שבוע 35, כמו בהריונות הקודמים. מצד שני, אין כל מניעה שהתיק יהיה מוכן כבר עכשיו....שקט נפשי...
כן זו גם אפשרות. מה שאתה יכול לעשות היום אל תדחה למחר.... לא חשבתי על כך. תודה