הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי דר' גבעוני אני מודאגת , אני סוף שבוע שישי ממחר שביעי והיום עשיתי אולטראסאונד, CRL 4.5 מ"מ ללא דופק. זה נראה לא אופטימי. הרופא שלי אמר שיש לחכות עוד שבוע. מה יכול להיות עוד שבוע???? תודה לי
לי יקרה! לי עשו אולטרסאונד בהריון הראשון בשבוע שביעי וגם לא ראו דופק. הייתי מאוד הסטרית. ההריון בא לי אחרי טיפולים וחשבתי ש"הלך" הילד. לאחר שלושה ימים עשיתי שוב אולטרסאונד וראו דופק. היום הילד בן שבע... לפעמים לא רואים דופק בהתחלה. אז קודם תירגעי, זה חשוב לתינוק. ושיהיה לך בהצלחה!!!
מרב צודקת, ועוד שבוע יכולים לקרות המון דברים טובים!!! תנסי להיות אופטימית...