דלקות בדרכי השתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 9וחצי להריוני וקיבלתי תשובות בדיקת תרבית שתן שיש חידקים. נתנו לי אנטיביוטיקה - זינט למשך 7 ימים יש לי מספר שאלות: א. האם הדלקת איננה מסוכנת לעובר? - יש לציין כי זה כבר תקופת מה שהיו לי כאבים ועדיין יד כאבים במותנים ובבטן התחתונה ב. האם קיימת השפעה של האנטיביוטיקה על העובר תודה
הי אילה, כמובן עדיף שתקחי עכשיו אנטיביוטיקה מאשר בכלל לא.דלקת בדרכי השתן לא טובה לא לך ולא לעוברך ולכן האנטיביוטיקה שקיבלת היא מצויינת ותגן על שניכם. בהצלחה ומזל- טוב!