הפסקת הגלולות או הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי. המחזור האחרון קבלתי ב01.01.02 קיימתי יחסים ב 15.01.02 רק בחודש זה הפסקתי את הגלולות אחרי נטילה רצופה של 3 חודשים. תופעות מוזרות עוברות עלי :נפיחות אדירה של השדיים והבטן . יובש בפה (צמאה כל הזמן) רוצה לשון כל הזמן שאלתי היא האם הסיבה לתופעות אלה זה אי נטילת הגלולות או שאני בהריון . תודה מראש
לנטילת גלולות ולהפסקה של גלולות יכולות להיות כל מני תופעות... ו...גם להריון. אין לנו אפשרות לדעת אם את הרה או לא. הדבר שונה מאישה לאישה כך שכדאי שתמתיני כדי לראות אם המחזור הבא מתאחר (וגם אז, אין זה סימן שאת בהריון כי הוא מאחר פעמים רבות אחרי הפסקה של גלולות) את יכולה לבצע בדיקת הריון ביתית ביום בו את אמורה לקבל מחזור, אבל זכרי כי רק בדיקת דם תוכל לאשר או לשלול סופית הריון.
הי גם אני הפסקתי ליטול גלולות לפני בערך 3 חודשים ומאז יש לי באמת נפיחות בבטן כמו כן השדיים גדלו לי וזה די מבאס .