טיפולי הפריה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נמצאת כרגע בטיפולים לקראת הפריה בעזרת השם. אציין לפני כן כי עברתי כבר 3 סדרות של טיפולי השבחה והזרעה. בשבועיים האחרונים אני מקבלת מונוגון, בהתחלה ברמה של 3 אמפולות ולאחר מכן ברמה של 4 אמפולות יום. רציתי לשאות ולנסות מעט להבין כיצד ייתכן שאני מקבלת כמות כל כך גדולה של אמפולות ורמת בדיקות הדם שאני מבצעת מזה כמה ימים לא עולה (119 ), לעומת זאת אולטרסאונד הזקיקים מראה על גדילה של זקיקים (בהתחלה היה 6 ועכשיו כבר 13 ).כיצד יתכנו ניגודים אלו הרי רמת הדם אמורה לעלות, אנא הסבר לי מהם הסיבות? תודה רבה
פני לפורום הפריה חוץ גופית. בהצלחה!