גיל הריון - שאלה לרופא (אך גם למי שמבינה)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי ממש אי וודאות לגבי גיל ההריון בגלל דברי הרופאים: הוסת האחרונה הייתה ב- 21/10, בשבוע 8 הרופא תיקן לי את התאריך ל- 25/10 (בגלל שראו את העובר ברחם מאוחר מדי). הלכתי לשקיפות עורפית - לפי התיקון של הרופא הייתי אמורה להיות 11+6, אבל לפי הCRL (מה זה, אגב?) נאמר שגיל ההריון הוא 12+5. לפי התיקון הראשון של הרופא אני היום ב- 12+5 אבל לפי השקיפות אני כבר ב-13+4. מהי התשובה הנכונה? לפני מה עלי לחשב את התאריך הצפוי של הלידה? אשמח לתשובה.
הי מירית, בד"כ אם יש בעיה בחישוב מדוייק של גיל ההריון עושים את הקביעה הסופית לפי האולטרה סאונד כלומר, מתקנים את הגיל, לכן עלייך לחשב את הגיל לפי התיקון שהרופא עשה לך. CRL - זהו המדד שמציין את מדידת העובר לאורך- מהראש ועד הרגל. בהצלחה ומזל- טוב!!!