הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי הפלה טיבעית בשבוע 5 לפני כחודש וחצי. עדיין לא קיבלתי וסת מאז הפסקת הדימום האם זה מצב נורמלי והאם במצב כזה ממשיך להתקיים ביוץ,כלומר,ניתן להכנס להריון?
איפה אפשרי לבצע הפסקת הריון?
אפשר לבצע הפסקת הריון ברוב בתי החולים. אם את עומדת בקריטריונים מסוימים (גיל/מצב משפחתי/מומים בעובר) אז זה ממומן ע"י קופת החולים. הכי טוב לשאול גניקולוג והוא מפנה לאן שצריך.
בעיקרון המחזור אמור להגיע תוך 5-6 שבועות. כמובן שזה משתנה מאישה לאישה, ואצל חלק זה יכול לקחת יותר זמן. אם עברו 6 שבועות נראה לי שכדאי לך להיבדק אצל רופא, והוא ידע לאבחן את הסיבה. לגבי ביוץ - מתישהו הגוף יחזור לבייץ ואח"כ בהכרח יגיע המחזור. אם בינתים את מקיימת יחסי מין לא מוגנים, ייתכן שיהיה לך ביוץ שלפני המחזור, ותיכנסי להריון ממנו, ואז לא יופיע המחזור.