מקווה שאני שואלת בפורום הנכון...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכל נוכחות הפורום וזו שאלתי: אני רוצה להכנס להריון מתרומת זרע של חבר טוב שלי. הסיבה לכך: רוב השנה הוא בחו"ל ויתכן ואזדקק ליותר מאשר חודש בשנה (כשהוא בארץ) על מנת להכנס להריון ממנו. אני מודעת לקיומו של בנק הזרע ושאלתי: האם יש לכן מושג על סידור שכזה: מקום שישמור את תרומת הזרע של חברי ויעזור בהפריות על כניסתי להריון ועד שובו הסופי לארץ בקיץ 2003 תודה מראש על העזרה שבוע טוב נעה חן
לדעתי, אולי תשאלי בפורום פריון האישה כי הם מתעסקים שם בהפריה חוץ-גופית. אולי כדאי לך גם להתייעץ עם רופא הנשים שלך כדי שיפנה אותך וילווה אותך בתהליך. בהצלחה !