תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מאיזה שבוע יש לתנועות העובר משמעות קלינית? אני נמצאת בשבוע 26 אך מרגעשה בכל יום את העובר בתדירות משתנה (יש ימים שיותר ויש ימים שכמעט בכלל לא)
ורד, עפ"י הספר של ההריון, מספר תנועות העובר ביום משמעותי בשליש השלישי של ההריון, כלומר החל משבוע 28. אני נמצאת כרגע בשבוע 25 (עם תאומים דרך אגב) וגם ישנם ימים שאני מרגישה יותר וישנם ימים שפחות. בכל אופן אם את במעקב רפואי ובאולטראסאונד נרות דפיקות לב ותנועות אין לך מה לדאוג. בהצלחה, חגית.
כל עוד הוא זז לפחות 3 פעמים בשעה הכל בסדר. לא בכל שעה, תקבעי לך שעה מסויימת ביום בה את בודקת וזהו.