זמן הפריית הביצית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר יקר בעלי ואני קנינו ערכה לגילוי ימי הביוץ. ואכן גילינו את ימי הביוץ בימים אלו. היום קמתי עם כאבים בצד ימין של הרחם. דקירות וכאב מוזר (לא דקירות רגילות של ביוץ...) , האם זה אומר שהייתה הפרייה? תוך כמה זמן מרגע פליטת הזרע לנרתיק מתרחשת הפרייה? תודה נתנאלה
ייתכן שאילו כאבי ביוץ.... ייתכן שהיתה הפריה, לא נראה לי שהיית מרגישה אותה, בכל מקרה.
הי נתנאלה, את ההפריה לא מרגישים אבל בכל מקרה הפרייה מתרחשת תוך 24 שעות מקיום היחסים ותוך שבוע יש השרשה ברחם. בהצלחה!