שבוע 5
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, רצוני לדעת האם לקיחה של טיפות אף מסוג אוטריוין עלולה להזיק, ומה קורה לגבי תרופות נוספות לטיפול בשפעת , מה כן מותר לקחת במקרה של נזלת במקום קולדקס למשל תודה מראש
לפי מידע שקיבלתי כאו בפורום, ואושש ע"י גורמים מקצועיים, לא ניתן להשתמש באוטריוין כלל בהריון. היות שזה מרחיב כלי דם, ועלול להרחיב כלי דם גם בסביבות הרחם. הפיתרון היחידי שמצאתי שעזר במידת מה הם: "מי ים בתרסיס" אני לא זוכרת מה השם המדויק של התרסיס, אבל זה בהחלט מיבש את האף. בתקווה שתרגישי טוב,