כדורי שינה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מותר להשתמש בכדורי שינה בזמן הריון? אם כן, אלו מומלצים?
תמר . לדעתי את חייבת להתייעץ רק אם רופא בעניין כי גם אם העניין מותר לכל אחת מערכת משלה וגם אם התנסת זה נשמע לע מסוכן לקחת כל כדור שיהיה אפילו אקמול . תבררי את העניין אגב חלב חם לפני השינה גם מרגיעה ומרדים בדיוק כמו את התינוקות תנסי . והכי חשוב להרגיע את הראש ממחשבות לא טובות .
היי כמו שכתוב בספר הריון ולידה של עמוס בר, וככל הידוע לי, אסור לקחת כדורי שינה בתקופת ההריון.