מה מותר לקחת נגד כאבי גרון חריפים?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 14, סובלת מכאבי גרון חריפים (גרון "שורף") וחום בסביבות 38. בינתיים אני לוקחת רק אקמול. האם מותר להשתמש בתכשירים כמו סטרפסילס להקל קצת על הכאבים? אודה על תשובה מהירה!
מנסיון קני בבית מרקחת ספרי שנקרא "אקטי פלוס" על בסיס טבעי, המכיל פרופוליס ואכניצאה ופועל כאנטיביוטיקה טבעית ומחטא את הגרון בהתזה מקומית, כמו כן מאלחש את המקום בגלל ריכוז של 30% אלכהול בתכשיר. מותר בהריון- בקיצור מצוין.
מקווה מאד שזה יעזור (יש כבר שיפור קל היום).