הנקה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ! חברתי בשבוע ה12 להריונה, בתה בת ה-9 חודשים עדיין יונקת. האם יש סיכון בהנקה בהריון? תודה מראש.
אם לא מדובר בהריון בסיכון (הווה אומר - דימום בתחילתהריון, שילית פתח, הריון מרובה עוברים, וכו' - שבמקרים אלה יש להיוועץ עם הרופא), אין שום בעייה להמשיך ולהניק במהלך הריון וגם אחריו. לעיתים טעמו ומרקמו של החלב משתנים בסביבות החודש הרביעי או החמישי להריון, ואז הפעוט היונק עשוי לגמול עצמו, אבל אם זה לא קורה אין כל בעייה להמשיך להניק, ולאחר הלידה להניק במקביל פעוט ותינוק בן-יומו. בהצלחה!