טחורים ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 22- לאחר 2 יציאות קשות הופיע לי דם מפי הטבעת. אני משתדלת לאכול עכשיו יוגורט ירקות ופירות האם כדאי לרוץ לרופא או לתת לעניין קצת זמן להירפא לבד ע" תזונה והרבה מים
תנסי לאכול גם מרקים ו/או ירקות מבושלים - מזון שיאפשר יציאה קלה. וכן - גם לשתות הרבה מים זה מאוד מועיל (לא להגזים יותר מדי). את יכולה גם לנסות לקנות שמן צמחים שנקרא אובליפיחה ולמרוח קצת על אזור פי הטבעת (לא לפני שתתיעצי עם רופא או מישהו שמבין בבית המרקחת אם זה בסדר לאשה בהריון.) :-)
מירב גם אני סבלתי בשבוע 22 יש אפשרות שכדורי הברזל שאת לוקחת גורמים לזה ויש גם משחה שקונים בבית מרקחת שאפשר למרוח בתקופת ההריון מנסיון זה מרגיע מאוד ,וכמובן גם תזונה כפי שענו לך בהצלחה בטיפול