מתי אפשרי לשמוע דופק - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכם, הנני חדשה בפורום זה לשימחתי הרבה עברתי מפורום של פוריות, הנני נמצאת בערך בשבוע 5, נקבע לי תור לרופא הפרטי שלי בערך שאהיה בשבוע 6 וחצי , האם אצליח לשמוע דופק בשבוע כזה או שזה מוקדם מידי, מעבר לזה כשעושים בדיקת דופק האם שומעים את הדופק בקול רם או שרק רואים פימפומים של השק, סליחה על הבורות, זה הריון ראשון שלי אחרי המון שנים של ניסיון תודה מראש
חמודה,תרגעי. דופק בשבוע 6 - 7 אפשר רק לראות באולטראסאונד לשמוע מתחילים בשבוע 12 שיהיה לך בהצלחה.
בשבוע 6 ומשהו סביר מאוד להניח שכבר ייראה דופק באולטרסאונד. אם האולטרסאונד משולב עם דופלר אז ניתן גם להשמיע את הדופק, אבל הכי חשוב זה לראות אותו. במידה ולא יראו דופק, זה עוד לא אומר כלום ותזומני לאולטרסאונד נוסף בסביבות שבוע 8. בהצלחה!