אצבע? מיותרת...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר סקירת מערכות נמצא סחוס? עור תולה? אצבע (אמנם הרופא אינו בטוח שהוא מזהה עצם) ברגל ימין, בצד הזרת. היועץ הגנטי לא יודע לעזור לנו - או לפחות אנחנו לא מבינים את תשובותיו - "מצד אחד מגדיל את הסיכון, מצד שני אינו מגדיל את הסיכון......" האם זה חלק מתסמונת כוללת? מה ידוע על כאלו מקרים? מה עושים? תודה דני
דני, איני יודעת אם זה קשור לסימפטומים אחרים או האם זה מעיד על מחלה רצינית אחרת- תשאל רופא מומחה אבל כדאי שתדע שאצבע "שישית" אינה סיבה להפלה במקרה וזזהו הדבר היחיד שאינו בסדר- ניתן לסדר זאת בניתוח מיד אחרי הלידה, ולא יישאר לזה זכר וסימן כאשר הילד יגדל ויהיה נורמלי כמו כולם.