חישוב גיל ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לכולן, גיל ההריון שלי מחושב לפי מועד וסת אחרונה. פעמיים יצא לי להיבדק בימי ראשון . לפי החישוב שלי בעזרת גלגל ההריון המפורסם בימי חמישי אני מתחילה שבוע חדש ולכן לפי החישוב הנחתי שימי ראשון הם מס' השבוע + 4 ימים. בשתי הפעמים שנבדקתי נרשם לי מס' השבוע + 3 ימים. האם אני טועה בחישוב? , למרות שזה בסה"כ הבדל של יום אני מעוניינת לדעת בוודאות. תודה גל
יום חמישי הוא תחילת שבוע חדש. נניח סיימת שבוע 7, אז מבחינת הרופא זה יהיה שבוע 7 מלא (פלוס 0 ימים). יום שישי הוא שבוע 7 פלוס 1, יום שבת הוא שבוע 7 פלוס 2, ויום ראשון הוא אכן שבוע 7 פלוס 3. מקווה שעזרתי.
גל... לצערנו אין דבר כזה "בוודאות" אבל זה גם לא כל כך משנה.