אדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! חוסנתי נגד אדמת בשנת 1988. האם אני צריכה להתחסן שוב? אני בשבוע הרביעי להריוני. אודה לך על תשובתך המהירה. תודה חגית.
הי חגית, פני לרופאך על- מנת שיתן לך טופס לעשות בדיקה לנוגדנים של אדמת ולפי התוצאה רופאך יגיד לך האם את מחוסנת. בהצלחה ומזל- טוב!
חגית שלום קיבלת חיסון בעבר, ולכן את מחוסנת. בכל מקרה זה ייבדק בבדיקת הדם הבאה שתעשי. רק לידיעה, גם אם בחורה אינה מחוסנת, אין עושים חיסון במהלך ההריון מכיוון שעצם מתן החיסון הוא הזרגת מגיף מוחלש של המחלה לתוך הגוף, דבר מאוד לא רצוי כאשר האשה בהריון, לכן עושים את החיסון רק אחרי ההריון ובינתיים נזהרים מאוד לא להדבק.