זריקת אפידורל ופריצת דיסק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי הבכורה נולדה במשקל 4.200 בשבוע 39. עקב פריצת דיסק בגב תחתון לא קיבלתי זריקת אפידורל. הלידה היתה קשה והנזק לגב גדול. כעת אני נמצאת בשבוע 34 . האם אוכל לקבל זריקת אפידורל ללא חשש לנזק בגב? או שמא כדאי לעבור ניתוח קיסרי?
הי מממ, בד"כ במצבים כמו שלך ההחלטה מתקבלת ע"י הרופא המרדים (שעושה את האפידורל) לאחר שקיבל חוות דעת מהרופא המטפל.(כמו: אורטופד).מן הסתם עברת צילומי רנטגן וכו', כך שרק מי שרואה אותם יכול להעריך במדוייק את מצבך ולפעול בהתאם. בהצלחה!