הקאות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני נמצאת בשבוע 16 להריון ראשון, עם עובר אחד, אני בת 29. מתחילת ההריון סבלתי מבחילות והקאות. משבוע 14 בערך התחלתי להרגיש שיפור וההקאות פחתו, אולם בימים האחרונים זה חזר, ואני שוב מקיאה פעם - עד 3 פעמים ביום. אני אמנם לא מגיעה למצבים של התייבשות, כי לשתות אני מסוגלת, ברוב המקרים בלי להקיא. אבל בכל זאת - האם זה נורמלי בשלב הזה? והאם המצב הזה עלול לסכן את העובר? האם יש בדיקות מסוימות שכדאי לבצע? המון תודה דולי
את ודאי נמצאת במעקב בטיפת חלב או אצל רופא. אם אינך יורדת במשקל, וגם מצליחה לשתות מספיק, נראה לי שזה בסדר (לא שיש לי דעה מקצועית...) בכל אופן כדאי לך להתייעץ עם רופא / טיפת חלב.