הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם מותר לבצע גרידה כאשר חולים? (אני עם דלקת גרון ואמורה לעבור מחר גרידה)
שרונה אודה לך אם תוכלי להעביר אלי את כל האינפורמציה בנושא הגרידה - 1. מתי ניתן לבצע גרידה? 2. האם זה פוגע בסיכויים להרות שוב? 3. האם זה כואב? 4. כל דבר נוסף שתוכלי לומר לי תודה ממני אני
שרונה אינני רופאה לכן השאלה היחידה עליה אוכל לענות הא לגבי הכאב - זה מבוצע תחת הרדמה כללית כך שזה לא כואב, אחר כך יש כאבי בטן כמו במחזור - לא נוראי. לפעמים לפני הפעולה יש לבצע למינריה (בקשי הסבר מרופא) - פעולה זו כואבת כמו כאבי מחזור וקצת יותר, אך זה נסבל. בסה"כ שום דבר שאי אפשר להתמודד איתו - אבל זה בעיקר עצוב..