נפיחות בכפות הרגלים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 28 עברת ניתוח קיסרי,מה הסיבה שאחרי הניתוח( כ-3 ימים) התנפחו כפות הרגליים שלי ואיך אפשר להוריד את הנפיחות (הנוזלים)?
הי בתיה, נפיחות באזורים שונים בגוף,לאחר הריון, הנה שכיחה עקב בריחת נוזלים לחללים שמחוץ לכלי- הדם. זה רק עניין של זמן וזה יסתדר.בקשר לכפות הרגליים, את יכולה להשתדל להרים אותן כמה שיותר וזה יקל מעט על הבצקות. בהצלחה ומזל- טוב!
קודם כל - מזל טוב ובשעה טובה. חוצמיזה - את יכולה לנסות גרביים אלסטיות. בסוף זה יעבור.