פסים אדומים לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי לפני 7 חודשים, ויש לי לרוחב הבטן המון פסים אדומים. מה זה והאם יש סיכוי שזה אי פעם יעבור? מה ניתן לעשות?
הי שירי, הפסים הללו הם תופעה נפוצה עקב מתיחת יתר של הבטן. אין תרופת פלא לכך ושום משחות לא תעלמנה אותן אך עם הזמן הן יהפכו לצבע מוכסף.
תופעה מוכרת הנקראת "פסי סטריה " של ההריון. כפי שציינה דפנה, תופעה זו נובעת ממתיחת העור בהריון . ברוב המקרים נשארים הבדלי פיגמנטציה, לעיתים רחוקות יותר לא נותר כל סימן. יש הממליצים על קרם גוף שומני במהלך ההריון ולאחר הלידה ל"ריכוך"העור.