דימום בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בתחילת שבוע שישי וגיליתי דימום לא חריף, האם זוהי תחילת הפלה,או העובר לא מתפתח
רוני שלום, קודם כל תדווחי לרופא שלך על הדימום ותתייעצי איתו. אבל אני רוצה גם לנסות להרגיע אותך - המון נשים סובלות מדימומים בזמן ההריון (בעיקר השבועות הראשונים) וזו תופעה שחולפת לרוב עם סיום השליש הראשון של ההריון. למרות שיש נשים שמדממות גם לכל אורך ההריון. אל תלחיצי את עצמך מראש שמדובר בהפלה, חבל. אם את מאד לחוצה תבקשי מהרופא שלך שישלח אותך לאולטרסאונד שבו יבדקו שאין פתיחה של צוואר הרחם או סימנים אחרים להפלה. בהצלחה.
תודה מיכל