מה המשמעות של תוצאות טוקסופלזמה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ! רציתי לשאול שאלה בנוגע למחלת הטוקסופלזמה: מבדיקה ראשונה שעשיתי בסביבות שבוע 8 התוצאה הייתה 0.17 ושלילי (negetive) ובפעם השניה שעשיתי לפני 10 ימים (אני בשבוע 14 + 5 ימים, התוצאה הייתה 0.37 ושלילי . האם זה אומר שלא נפגעתי מהמחלה ? אני יודעת שאני לא מחוסנת אבל האם התוצאה תקינה- כלומר לא נפגעתי ? מהן בכלל תסמינים למחלה ? האם זה יכול להיות כאב של בלוטה בבית שחי ? תודה מראש, דורית
עד שיענה מישהו יותר מוסמך ממני- בבדיקה בודקים שני דברים: אם את מחוסנת נגד המחלה ואם אם את חולה בה (בגלל זה יש לך שתי תשובות). אם ה- Negetive מתייחס למחלה אזי את לא חולה ואז המדד השני מעיד על כך שאת מחוסנת (והמס' מעיד על רמת החיסון). בגלל שהיה שינוי בערכים נראה לי (אבל מדעה ממש ממש לא מקצועית) שזה דווקא הפוך והמס' מעיד על החיידקים. תתקשרי לרופא שלך הוא יאמר לך בשניה... בהצלחה.