בלוטת תריס והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ישנה בעיה בכניסה להריון ובמהלך ההריון עצמו כאשר ישנו מצב של תפקוד לא תקין של בלוטת התריס?
הי יפה, תפקוד בלוטת תריס קשור בהחלט להריון. בעיה בבלוטה- במיוחד תת- פעילות עלולה לגרום להפרעות בוסת, בביוץ- דברים המקשים על כניסה להריון. לפני תכנון הריון, יש לדאוג לאיזונה של הבלוטה ע"י מעקב בדיקות דם וטיפול תרופתי לפי הצורך.
גם בזמן הריון חשוב לשמור על איזון של הבלוטה למען בריאותו של העובר ורמת האיי קיו שלו (אני רצינית). אפשר לקבל מהרופא אלטרוקסין ולקחת בזמן ההריון אין כל בעיה.