בחילות ערב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי בעיה עם בחילות הערב שום דבר שאני מנסה (לעומת הבוקר) לא מצליח ובגלל התחושה הרעה כל כך אני נאלצת לישון מוקדם כדי לא לסבול אשמח לקבל פתרון או עצה לבעיתי תודה מירב
לצערי הרב אני עדיין לא מצאתי מזור לבעייה כזו ולמרות שאני כבר בסוף שביעי, אשמח לדעת אם יש....לי היו בחילות כל היום (!!!!) ושום דבר שניסיתי (כולל כל תרופות הסבתא למיניהן - שקדים, מים קרים, תה סיני מיוחד ועוד) לא עזרו. אמרו לי שהבחילות חולפות סביב שבוע 12, אבל אצלי הן נמשכו לתוך חודש שישי....ללא כוונה לייאש, יש אור בקצה המנהרה - היום אני בשבוע 29 ללא בחילות....
היי מירב, אני סבלתי בדיוק מאותה הבעיה אז או שהייתי אוכלת, כן אוכלת, והבחילה היתה עוברת או שהייתי חותכת לעצמי לימון ומוצצת אותו זה באמת עוזר אבל אל תדאגי בקרוב זה יעבור.