תופעות לחודשי ההריון הראשונים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 11 להריוני (הריון שני) מתחילת ההריון אני מרגישה חולשה כללית, בחילות, ותחושה כללית לא טובה, אך בנוסף לכל אני סובלת מבעיית גזים מה שלא סבלתי לפני ההריון או בהריון הראשון שלי, האם זה מקובל? האם שמעת על תופעה כזו בעבר?
מאוד מקובל. כל מה שתיארת כולל הגזים. אני גם בשבוע 11 וסובלת מזה מתחילת ההריון- ממש נורא. צריך לאכול ארוחות קטנות, רצוי כל כמה שעות ולהימנע מאוכל מטוגן או חריף או כל מה שעושה לך לא טוב. אין מה לעשות, אומרים שזה עובר אחרי שבוע 12 בערך.
כל התופעות הללו מוכרות בהריון. בנות הפורום יוכלו אולי לתרום לך מנסיונן אייך להתגבר על התלונות הללו