לידה בעין כרם או הר הצופים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מישהיא ילדה בבית החולים עין כרם או הר הצופים - מה עדיף? איך היחס שם של האחיות והרופאים? האם הם גמישים מבחינת תנוחות לידה ויש להם את המיטות המתאימות? ואיך ההתרשמות הכללית לעומת תל השומר? תודה מראש דניאל
דניאל אן כללים לזה אני ילדתי שתי לידות בתל השומר בלידה אחת היתי מאוד מרוצה מהצוות והיחס ובלידה השניה מאוד התאכזבתי זה תלוי לדעתי בעומס ובצוות שאת פוגשת שם, אני בהריון שלישי ובכל זאת מתכוונת לחזור לשם שיהיה לך בהצלחה